Projekti “Siguria Kibernetike dhe Mbrojtja e të Moshuarve dhe Adoleshentëve” të Shoqatës Readiness for Europe synon të rrisë ndërgjegjësimin dhe kompetencën e adoleshentëve dhe të moshuarve për sigurinë kibernetike nga kërcënimet e mundshme të internetit me të cilat përballen në jetën e tyre të përditshme. Zbatimi i këtij projekti rrit kompetencën e të moshuarve dhe adoleshentëve për përdorimin e sigurt të internetit. Si pjesë e projektit CET, ne kemi lojën edukative adoleshente Cyber Lilo, e cila është në dispozicion në Play Store. Cyber Lilo është një lojë online edukative e krijuar për adoleshentët e moshës 12 deri në 18 vjeç për të mësuar se si të identifikojnë rreziqet kryesore me të cilat përballen kur komunikojnë në internet. Përmes lojës dhe argëtimit, studentët mund të zotërojnë me lehtësi dhe me interes më të madh temën e sigurisë dhe mbrojtjes kibernetike. Projekti përfshiu 70 nxenes nga shkolla e mesme “Niko Nestor” – Strugë në dy grupe. Në gjuhën maqedonase, mentore: Biljana Stojanoska-Naumoska dhe gjuhën shqipe, mentor: Votim Ala. Në periudhën Prill-Qershor, nxenesit ndoqën trajnimet online të organizuara në 6 module me tema që lidhen me sigurinë kibernetike. Pjesë e trajnimit ishte loja Cyber Lilo. Loja nuk ishte vetëm edukative, por edhe konkurruese. Pas përfundimit të moduleve, të gjithë nxenesve iu dhanë certifikata, dhe fituesit nga të dy grupet, Arian Kamilovski dhe Erina Dalipi, morën çmime nga organizatori.Mund të lexoni më shumë rreth aktivitetit në faqen e internetit https://re2020.org. mk/mk/dhe profilin e organizatorit në Facebook https://www.facebook.com/ReadinessForEurope Versioni i ri i Cyber Lilo 2 është miratuar nga Play Store. Tani loja edukative është pasuruar dhe më interesante me pyetje dhe mundësi shtesë për nxenesit që të vazhdojnë të mësojnë për sigurinë kibernetike.